Reklamacje i zasady zwrotu
REKLAMACJE
Bardzo się staram, żeby moje produkty były jak najwyższej jakości, jednak jestem tylko człowiekiem i pomyłki czasem się zdarzają. Jeśli otrzymałaś niekompletną lub niewłaściwą przesyłkę, niepełnowartościowy produkt, podczas użytkowania ujawniły się wady produkcyjne – koniecznie napisz do mnie na beata@tarotnumerologiczny.pl. Aby usprawnić rozpatrzenie Twojej reklamacji, proszę w miarę możliwości o przesłanie opisu wady lub usterki oraz zdjęcia produktu – zapoznam się z wiadomością i postaram się jak najszybciej rozwiązać zgłoszony problem.
Na wszystkie wiadomości odpowiadam od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Zwykle nie zajmuje mi to dłużej niż 1-2 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach termin może ulec wydłużeniu, jednak na pewno otrzymasz od nas informację zwrotną do 14 dni od otrzymania przez nas Twojej wiadomości.
ZWROTY
W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania czy uszkodzeń. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki zwrotnej, żeby zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku zniszczeń lub widocznych śladów użytkowania produktu, kwota zwrotu może zostać obniżona.
Prawo zwrotu nie przysługuje Ci w przypadku zakupu:
– produktów cyfrowych (kursów online, e-booków, plików PDF) – podczas składania zamówienia prosimy o wyrażenie zgody na natychmiastowe dostarczenie treści i informujemy, że w ten sposób prawo odstąpienia od umowy zostaje utracone.
Jeśli planujesz dokonać zwrotu naszych produktów proszę o poinformowanie mnie o tym w dowolnej, dogodnej dla Ciebie formie.
Dane adresowe do zwrotu:
„Usługi Ezoteryczne Beata Herezo”, ul. Sikorskiego 16/2, 74-240 Lipiany, Zachodniopomorskie.
e-mail: beata@tarotnumerologiczny.pl.
Pamiętaj, że w przypadku zwrotu koszty odesłania produktu leżą po Twojej stronie.
Pieniądze zwracam w tej samej formie, w której została dokonana płatność, może to potrwać do 14 dni od momentu dostarczenia do nas zwracanych produktów – czas ten może się wydłużyć w przypadku opóźnienia w zwrocie produktu.
W przypadku płatności w placówce pocztowej nie mamy takiej możliwości, dlatego w takim przypadku prosimy Cię o zgodę na dokonanie przelewu i wskazanie numeru konta, na który powinien zostać zrealizowany zwrot.
Wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz również w regulaminie sklepu (§ 11 oraz § 12).